Podul de la Piscu de pe DN25 are probleme grave la structura de rezistență. Nu a mai fost consolidat de 43 de ani
Podul de la Piscu de pe DN25 are probleme grave la structura de rezistență. Construită acum 43 de ani, pasarela peste calea ferată nu a mai fost consolidată niciodată.
Zilnic, podul este traversat de mii de autoturisme, deși, în vara trecută, autoritățile au impus o limită de tonaj.
Până la reparația podului, oamenii care îl tranzitează au 2 variante. Ba să se roage, ba să îl ocolească.
Pe hârtie, pentru a preveni o nenorocire până la consolidarea lui, măsurile sunt următoarele:
-Viteza maximă de deplasare va fi de 10km/h
-Masa maximă admisă a autovehiculului rutier mai mică de 30 t, pe o durată de maxim 2 ani
-Masa maximă admisă a autovehiculului rutier mai mică de 7,5, după 2 ani.
Măsuri doar pe hârtie, fiindcă în realitate, nimeni nu le respectă.
Abia luna aceasta fi desemnat câștigătorul, iar în luna mai va fi semnat contractul, urmând ca la anul, în 2024 să se lanseze licitația pentru execuția lucrărilor.